دانلود فایل استراتژی بازاریابی ورزشی pdf – درسهایی که کارآفرینان باید یاد بگیرند
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

استراتژی بازاریابی ورزشی pdf

درس هایی که کارآفرینان باید از مربیان ورزش یاد بگیرند

 

دید کلی؛

 

فایل استراتژی بازاریابی ورزشی pdf – درس هایی که کارآفرینان باید از مربیان ورزش یاد بگیرند، در قالب 67 اسلاید پاورپوینت جامع و کامل به صورت pdf آماده شده است.

 

 

توضیحات استراتژی بازاریابی ورزشی pdf

بازاریابی ورزشی

 

بازاریابی ورزشی در برگیرنده تمام فعالیت هائی است که برای ارضای نیازها وخواسته های فرایند مبادله ،طراحی شده اند.علم بازاریابی ورزشی ،همانند خود بازاریابی ازعلوم دیگری چون علم اقتصاد،جامعه شناسی،روان شناسی .ارتباطات وحقوق مدد می جوید

 

باید بین بازار یابی ورزشی وبازار یابی از طریق ورزش تمایز قائل شد.بازار یابی ورزشی ،هنگامی روی می دهد که سازمانی ورزشی درصدد ترویج .محصولات وخدماتتش باشد

 

اما بازار یابی از طریق ورزش ،زمانی است که سازمانی غیر ورزشی .،درصدد بهره گیری از ورزش ،بعنوان ابزار فروش محصولاتش باشد.

 

 

صنعت ورزش و نقش آن در توسعه کشورها

 

ورزش بعنوان صنعت، امروزه مفهومی آشنا درکشورهای پیشرفته صنعتی بشمار می رود، رابرت میرز مدیر شرکت ریباک(Reebok) می گوید:ما چندین سال است به این باوررسیده ایم که امروزه بازار دراختیار انواع  ورزش ها،مد و موسیقی است.

در امریکا صنعت ورزش،یازدهمین گروه صنعتی بزرگ را تشکیل می دهدومردم سالانه  ۲۱۳ تا ۳۵۰ بیلیون دلار،صرف خرید کالا ها وخدمات ورزشی می کنند.رشد صنعت ورزش با شاخص های چون،تعداد شرکت کنندگان،پوشش رسانه ای ،میزان اشتغال،بازارهای بین المللی و… اندازه گیری می شود. 

استراتژی بازاریابی ورزشی

سازمان های ورزشی سعی می کنند طبقات مختلف مردم را جزو مشتریان خود کنند . در این حالت سازمان های ورزشی در چند خرده بازار یا همه خرده بازارهای یک بازار فعالیت     می کنند و برای همه خرده بازار ، برنامه های بازاریابی ورزشی مجزایی تهیه می کنند و با عرضه انواع ورزشها ، انواع رقابت های ورزشی و بکارگیری برنامه های بازاریابی گوناگون ، مقدار فروش را افزایش داده و تعداد بیشتری خرده بازار در اختیار می گیرند . در این حالت هزینه ها افزایش می یابد ، بنابراین نمی توان بطور قطع گفت این استراتژی کامل و مطلوب است .   

مربی گری و کاربرد آن

مربی‌گری یکی از مفاهیم به نسبت جدید مدیریت پرسنل است که هدف آن بهسازی عملکرد کارکنان از طریق هدایت آنها جهت انجام کارها توسط رشد خودشان است. در واقع مربیان پرسنل را تشویق می‌کنند که با انجام کارهای چالش برانگیز به تجربیات خود بیافزایند. همچنین کارمندان را در تعیین و تحقق اهداف یاری می‌کنند تا شرایط مناسب برای توسعه مستمر آن ها مهیا شود.

 

 

 

 

 

 

 

در اصل کارایی، یادگیری و توسعه یک فرد را تسهیل می‌کنند.

یک مربی کسی است که به دیگری (آموزش گیرنده) کمک می کند تا چیزی را یاد بگیرد که در حالت معمول فرد آموزش گیرنده، آهسته تر و نامطلوب‌تر یاد می گرفت، یا اصلاً یاد نمی گرفت. یک مربی:

_ دیدگاه عینی نسبت به اهداف افراد دارد.

 

 

 

_ به شاگردان جهت درس گرفتن از اشتباهات کمک می‌کند.

 

_ به افراد از جایگاه مربی نمی‌گوید که چه کاری باید انجام شود.

 

_ به افراد یاد می‌دهد که رویکرد مثبت نسبت به یادگیری داشته باشند.

 

_ کمک می‌کند که برداشتن اولین قدم را عهده دار شود.

تاکتیک اصلی مربی‌گری

 

 

 

_ در مورد تجربیات گذشته شاگرد از او سوال کنید و بپرسید که شاگرد چه درسی می‌تواند از آن ها بگیرد. با شیوه تفکر بسته و محدود، چالش کنید و عملکرد و کار خوب شاگرد را مورد ستایش قرار دهید تا عزت نفس وی تقویت شود.

_ سوالات بومرنگی: یک سوال آموزش گیرنده را به خود او برگردانید مثال: ”سوال خوبی است. شما در این موقعیت چه می کردید؟”

_ هنگام جستجو راه حل های مختلف لازم است موقعیت یا «چارچوبی» را در نظر بگیرید که بتوانید مسئله را از یک منظر متفاوت بررسی کنید. یا می توانید از نیروی خلاقیت خود استفاده کنید تا بتوانید افراد را در جهت توسعه چارچوب هایی که مشوق تفکر خلاق و حلال مشکلات هستند یاری دهید.

مربیگری کسب و کار

در طی بیست سال گذشته، مربیگری به عنوان یک صنعت خیلی محبوب در کسب و کار جایگاه خود را تثبیت نموده است. انواع گوناکونی از مربیگری از جمله: مربیگری در حوزه زندگی شخصی،مربیگری شغلی،مربیگری مدیران و حتی مربیگری مالی،حوزه‌های متنوعی هستند که به عنوان کاربردهای متنوع،از سرشاخه اصلی مربیگری منشعب شده‌اند. بسیاری اعتقاد دارند که مربیگری به مفهوم امروزی، به شدت تحت تاثیر مربیگری در ورزش قرار گرفته است.

افراد تاثیر گذار زیادی از حوزه ورزش، مدل‌های مختلف و اثر گذاری را وارد این حوزه کرده و به پیشرفت این صنعت کمک شایانی نموده‌اند. البته بایستی در نظر داشت که دانش و تجربیات زیادی نیز از حوزه‌هایی از جمله مدیریت، آموزش، روانشناسی، جامعه شناسی و مردم شناسی وارد این حوزه گردیده و در تکامل مربیگری مثمر ثمر بوده‌اند.

 

 

 

 

 

کسب ‌و ‌کار به سبک ژرمن‌ها!

 

تیم ملی فوتبال آلمان با درخشش خود در بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۴ نشان داد موفقیت بدون برنامه‌ریزی به‌دست نمی‌آید. موفقیت این سیستم، حرف‌های بسیاری را در دل خود دارد و می‌تواند یک کلاس آموزشی به تمام معنا برای کسانی باشد که قصد دارند در کسب‌و‌کار خود به موفقیت برسند. در ادامه، به تعدادی از دلایل موفقیت آلمان‌ها که مدیران کسب‌ و‌ کار می‌توانند از آن درس بگیرند، اشاره می‌کنیم.

داشتن یک چشم‌انداز صریح کلید موفقیت است

 

 

 

در کسب‌و‌کارهایی که در آنها پیشرفت قابل توجه در بهره‌وری، کارایی و کیفیت می‌بینیم، در می‌یابیم آنها دارای چشم‌انداز واضح و‌ آشکار هستند که توسط خودشان تدوین و هدایت شده و درسراسر سازمان به اشتراک گذاشته شده است. چیزی که در بیانیه چشم‌انداز شرکت ذکر می‌شود، باید کاملا منطبق با نقش خاص و اهداف مجموعه باشد.

 

درسی از رهبران موفق فوتبال / مس هایی که طلا شدند و مس هایی که هنوز مس مانده اند

 

ظهور پدیده‌ها در زمان خود باعث شگفتی است و در ادامه یا در پایان مردم را به قیاس وادار می‌کند. سال‌هاست که از بازیکنان مستعد دنیا به عنوان«پله» دوم یا«مارادونا»ی دوم یاد می‌کنند.

 

از این قبیل«دوم‌»ها بسیارند. رشته‌، ملیت و مهم‌تر از همه استعداد شرط نخست چنین قیاس‌هایی است اما گاهی«شباهت» باعث«شبهه» می‌شود و غالبا به«اشتباه» ختم می‌شود. البته این مشتبه شدن امر به ورزشکاران ختم نشده و بتازگی، وادی مربیان را هم فتح کرده است. این روزها «مربی اسطوره» بودن هم نعمتی است که گاهی اوقات کار را به جای تصحیح، تخریب می‌کند.

 

آقای خاص

 

 

قهرمانی خوزه مورینیو با پورتو در سال ۲۰۰۳ در جام یوفا و جذب سریعش به لیگ برتر و حضور روی نیمکت آبی‌های لندن در زمان خود یکی از عجایب بود که با ۳ قهرمانی پیاپی در انگلیس همراه شد، اما او که بود که چنین توفیقی را برایش عجیب قلمداد می‌کنیم؟

 

توضیحات بیشتر و دانلود 

     

 

 





:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت بازاریابی ورزشی,استراتژی بازاریابی ورزشی,استراتژیک بازاریابی ورزشی,کتاب استراتژی بازاریابی ورزشی,دانلود کتاب استراتژی بازاریابی ورزشی,بازاریابی ورزشی ppt,بازاریابی ورزشی مقاله,بازاریابی ورزشی در ایران,بازاریابی ورزشی در عصر جدید,بازاریابی ورزشی pdf,بازاریابی ورزشی doc,بازاریابی ورزشی کتاب,بازاریابی ورزشی چیست,بازاریابی ورزشی استراتژیک,تحلیل مدیریت بازاریابی ورزشی با رویکرد استراتژیک,پاور بازاریابی ورزشی,تحقیق بازاریابی ورزشی,بازاریابی ورزشی یعنی چه,مقاله بازاریابی ورزشی pdf رایگان,کتاب بازاریابی ورزشی pdf,بازاریابی ورزشی pdf مقاله ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد رفتارهای رهبری انسان ها در شرکت فو
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM کلید طلایی ارتباط با مخاطبین
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ – کلید موفقیت در جلب توجه مخاطبین
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت استراتژی بازاریابی به سبک هواوی با رویکرد سرمایه گذاری در بازار
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مرسدس بنز ، شرکتی که به مشتریان وفادارش بخاطر جابجایی خودرو نمی فروشد
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت در مورد مدیریت استعداد و منابع انسانی در شرکت اپل
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مشاوره شغلی و حرفه ای – رویکردهای نوین در آموزش و مشاوره شغلی
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت درباره بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکرد نوآوری و ارزش آفرینی مستمر
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت روش جنرال الکتریک در بازاریابی با رویکرد تحلیل تجاری کسب و کارها
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مقاله ایمیل مارکتینگ و اصول بازاریابی ایمیلی
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: