دانلود کتاب بررسی راز موفقیت برندهای معروف جهانی در بازاریابی پارتیزانی pdf
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

راز موفقیت برندهای معروف جهانی در بازاریابی پارتیزانی pdf

راز موفقیت برندهای معروف جهانی در بازاریابی چریکی برای ماندگاری در عصر دیجیتال

 

دید کلی؛

فایل راز موفقیت برندهای معروف جهانی در بازاریابی پارتیزانی برای ماندگاری در عصر دیجیتال، در 310 صفحه ورد به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

یک مورد از راز موفقیت برندهای معروف استفاده از بازاریابی چریکی هست. یکی از حسن های بازاریابی چریکی این است که نیاز به هزینه هنگفت در بازاریابی تان ندارید و در واقع تخیل و ابتکار شماست که حرف اول را می زند. اگر در کسب و کارتان تازه کار هستید، بازاریابی چریکی بسیار به دردتان می خورد چون امروزه رقابت زیرکانه تر، پیچیده تر و حتی خشن تر از سابق شده است. بازاریابی چریکی می خواهد که شما ابعاد مختلف بازار خودتان را بشناسید، تجربه کنید و سپس از تاکتیک های آزمایش شده استفاده نمایید.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 کتاب راز موفقیت برندهای معروف جهانی در بازاریابی پارتیزانی pdf

 

توضیحات فایل راز موفقیت برندهای معروف در بازاریابی چریکی

مشخصه های اصلی بازاریابی پارتیزانی :

1- بازاریابی پارتیزانی بر اساس روان انسان ها و آن گونه ای که انسانها می اندیشند و قضاوت می کنند، بنا نهاده شده است.

2- کسانی که از روش بازاریابی چریکی (پارتیزانی) استفاده می کنند، چریک نامگذاری می شوند.

3- چریک ها بایستی قبل از ورود به بازار، محصولات و یا خدمات متمایز و بسیار مطلوب ارائه دهند و یا اینکه اگر محصولی و یا خدمتی از قبل ارائه می داده اند سعی کنند که در آن ارزش افزوده و یا تمایزی ایجاد کنند تا آن محصول/خدم متفاوت بنظر برسد و جایگاه خاص خود را کسب کند.

4- در بازاریابی پارتیزانی تاکید بر سودآوری است و نه تنها افزایش فروش.

5- چریک بجای صرف پول زیاد، انرژی بیشتری صرف می کند و به همین دلیل است که در بازاریابی چریکی سود افزایش پیدا می کند چون هزینه تبلیغات پایین (نه مطلقاً صفر) است و این خلاقیت است که افزایش فروش را سبب می شود.

6-یک روش خوب برای اندازه گیری در بازاریابی پاتیزانی سنجش تعداد رابطه ای است که شما در مدت زمان مشخصی ایجاد کرده‌اید. در واقع چریک ها برای توسعه ی کسب و کار تاکید خاصی بر سه مورد دارند: ایجاد روابط جدید، افزایش تعداد معاملات با افراد فعلی، افزایش حجم معاملات با افراد فعلی

اصول اولیه بازاریابی چریکی

اشتباهی رایج در زمینه بازاریابی آن اس که فکر میکنیم این فرآیند مربوط به آینده و مشتریان بعدی ما خواهد شد ولی در بازاریابی چریکی نیمی از زمان به مشتریان فعلی اختصاص داده میشود و جمع آوری اطلاعات در مورد آنها سنگ بنای فعالی های بعدی شما خواهد بود. با فراموش کردن مشتریان گذشته و عدم جمع آوری اطلاعات دقیق و مناسب تمامی هزینه و انرژی صرف شده برای کسب آن مشتریان به هدر خواهد رفت.

بازاریابی چریکی در عمل فرصتی مناسب است تا به مشتریان خود کمک کنید که در حال و آینده خود موفق باشند، آنها میخواهند پول بیشتری در بیاورند، وزن کم کنند، جنس مخالف را جذب کنند، شرکت خود را بسازند، سالم تر باشند یا سیگار را برای همیشه ترک کنند. پس شما میتوانید به آنها کمک کنید و راه مناسب برای رسیدن به اهدافشان را نشان دهید.

هرگز این نکته را فراموش نکنید که؛ بازاریابی چریکی در مورد شما نیست بلکه در مورد مشتریان شماست.

بازاریابی چریکی راه های جدیدی برای اندازه گیری و پیش بینی طرز رفتار افراد، تحت تاثیر قرار دادن افراد و آزمایش و تعیین کمیت و کیفیت تعیین میکند. همچنان که روانشناسان در مورد رفتار انسان ها به ما می آموزند بازاریابی را نیز باید در دنیای تجارت امروزی بعنوان یک علم شناخت. در تصویر زیر افراد میتوانند ساعت ها را بر روی دست خود امتحان کنند!

چگونه مشاغل کوچک بزرگ از بازاریابی چریکی استفاده می کنند؟

بازاریابی پارتیزانی در ابتدا مفهومی بود که با بودجه اندک درباره مشاغل کوچک انجام می شد، اما این مانع از تصویب همان ایده های تجاری مشاغل بزرگ نمی شود. شرکت های بزرگتر از تبلیغات بازاریابی غیر متعارف برای تعریف تبلیغات انتخاباتی خود استفاده کرده اند. برخی از بازاریابان معتقدند که وقتی مشاغل بزرگ از تاکتیک های بازاریابی پارتیزانی استفاده می کنند، چریکی نیست. شرکت های بزرگتر بودجه بسیار بیشتری دارند و مارک های آنها معمولاً از قبل تثبیت شده اند.

تاکتیک های بازاریابی چریکی می تواند برای انجام یک تجارت بزرگ بسیار خطرناک تر باشد. در برخی موارد، مانع های بازاریابی پارتیزانی آنها می توانند از بین بروند و در نهایت به یک کابوس روابط عمومی تبدیل شوند. مشاغل کوچکتر به همان اندازه خطر نمی کنند، زیرا اکثر مردم آن را به عنوان یک شیرین کاری دیگر که شکست خورده است، حذف می کنند.

چگونه مشاغل کوچک از بازاریابی پارتیزانی استفاده می کنند

 

چرا بازاریابی پارتیزانی ممکن است راه حل مناسبی برای تجارت کوچک شما باشد؟ هنگامی که به خوبی اجرا شود، اغلب با هزینه کم و در عین حال به مخاطب بسیار هدفمند می رسد. همچنین می تواند یک روش عالی برای توجه، تمایز از رقابت و کسب شهرت برای سرگرمی و متفاوت بودن باشد.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 
 




:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: موفقیت برندهای برتر,راز موفقیت برندهای معروف,داستان موفقیت برندها,دلایل موفقیت برندهای برتر,راز موفقیت برندها,علت موفقیت برندهای معروف,بازاریابی پارتیزانی چیست؟,بازاریابی پارتیزانی پنهان,بازاریابی پارتیزانی pdf,بازاریابی پارتیزانی در ایران,بازاریابی پارتیزانی ppt,بازاریابی چریکی+pdf,مقاله بازاریابی پارتیزانی pdf,بازاریابی چریکی ppt ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد رفتارهای رهبری انسان ها در شرکت فو
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM کلید طلایی ارتباط با مخاطبین
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ – کلید موفقیت در جلب توجه مخاطبین
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت استراتژی بازاریابی به سبک هواوی با رویکرد سرمایه گذاری در بازار
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مرسدس بنز ، شرکتی که به مشتریان وفادارش بخاطر جابجایی خودرو نمی فروشد
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت در مورد مدیریت استعداد و منابع انسانی در شرکت اپل
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مشاوره شغلی و حرفه ای – رویکردهای نوین در آموزش و مشاوره شغلی
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت درباره بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکرد نوآوری و ارزش آفرینی مستمر
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت روش جنرال الکتریک در بازاریابی با رویکرد تحلیل تجاری کسب و کارها
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مقاله ایمیل مارکتینگ و اصول بازاریابی ایمیلی
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: